Aira's Site

It just about me and my world =]
RANDOM GIRL copy
BaJMsQaCUAENpOz
22e87c06c6873ac14ca438e954cd6cc1

It’s been a long time since i post something here. So this is my class. Around August 2013.

Graduation~

Image

I don’t really have any photo to share… Because the lightning was so bad on the hall 😦

Back~

Well~ akhirnya saya bisa blogging secara bener-bener lagi setelah UN selesai~ Yoo Hoo~

Dan di sekolah itu nganggur banget~ kerjaannya cuma ngerjakan materi-materi SMA, terus seneng-seneng sama teman u,u udah gitu-gitu aja~

Agak boring sih, tapi yah daripada belajar terus~ kkk~

keep-calm-and-study-hard-284

HIATUS!

1

violetkecil

anterograde tommorow

by changdictator

Kyungsoo is stuck in the hours while Jongin begs the seconds, because time stops for someone who can’t remember and runs from someone who can’t miss the last train home.

View original post 601 more words

Parade Senja

Foto diatas diambil waktu Parade Senja di gedung Grahadi Surabaya, 17 November 2012. Well itu adalah acara anak PKS yang terakhir~ :’)

Band!

 

It’s been a while since i didn’t post anything here u,u

Eh~ it’s because now i’m on the senior year of junior high school… I’m really~ busy~ u,u

 

Ah~ sekarang saya lagi latihan nge-band lho! iya lho! Hahahahaha :3

Jadi kan buat ujian praktek kelas 9 senbud itu ngeband ya~ otomatis aku yang nggak bisa apa-apa jadi harus belajar alat musik u,u

 

Dan pilihan jatuh pada gitar xD

Entah kenapa pengen aja main gitar meski di rumah ada keyboard hehe ^^

 

Ah~ hope me do well ^^

Bye~ :3

 

Pspspsps: Audy juga main gitar xD